top of page
iStock-1167178908.jpg

Ticari İstihbarat ve Kapsamlı Rekabet Analizi

Bu Hizmeti Almanız Gerektiğini Gösteren Bulgular

Firmanıza belirlenen süre boyunca bir ihracat departmanı olarak entegre oluyoruz ve uyguladığımız ticari istihbarat ve iş geliştirme stratejileriyle firmanızın ihracat potansiyelini maksimize ediyoruz.

Firmanızın ticari istihbarat ve iş geliştirme

stratejisinden memnun değil misiniz?

Firma imajınızın bünyenizde barındırdığınız bilgi birikimi ve tecrübeyi tamamıyla yansıttığı konusunda içiniz rahat mı ?

Firmanızın çalıştığı sektörle ilgili uluslararası verileri ve sektör yönelimlerini takip etmekte zorlanıyor musunuz?

Firmanızın bulunduğu sektördeki potansiyel müşterilerin bütünüyle farkında mısınız?

Firmanızın uluslararası müşterileri ile kurduğu ilişkilerde potansiyelinin tam anlamıyla kullanıldığını düşünüyor musunuz?

İhracat Operasyonlarınızın etkin bir şekilde takip edildiğinden ve raporlama altyapısının doğru tasarlandığından emin misiniz?

Nokta Atışı Çözümlerimiz

ss1.jpg

01.

Mevcut durum analizi yaparak, firmanızın ihracat ve iş geliştirme yol haritasını oluşturuyoruz.

  • GTİP Çalışması

  • Mevcut ihracat Altyapısı Analizi

  • Yurtdışı Hedef Pazar Analizi

  • Dünya İhracat Pazar Yönelim Analizleri ve Güncel Durum

02.

Firmanız hakkında olumlu bir marka algısı oluşturarak geri planda kalmış birikimlerinizi doğru bir şekilde değerlendiriyor, firmanızı uluslararası anlamda tercih edilebilir kılıyoruz.

  • Kurumsal Kimlik Öğelerinin Analizi

  • Firmanın Dijital Ayak İzinin Güçlendirilmesi

  • Şirket Tanıtıcı Öğelerinin Hazırlanması / Geliştirilmesi

  • Sektör Devi Firmaların Dijital ve Kurumsal Ayak İzi Analizi

ss2.jpg
istockphoto-1159363876-612x612.jpg

03.

Uluslararası güncel sektör ve yönelim verilerini, geliştirdiğimiz metodoloji ile inceliyor ve elde ettiğimiz sonuçlara göre ilgili iyileştirmeleri firmanıza entegre etmeyi öneriyoruz.

  • Türkiye ve Uluslararası Rakip Analizi

  • Rakip Pazarlama Stratejilerinin İncelenmesi

  • Rakip Satış Kanalları ve Metodunun İncelenmesi

  • Ürün Konumlandırma ve Pazar Stratejisi Geliştirme

04.

Geliştirmiş olduğumuz çeşitli araştırma metodolojileri ile firmanıza en uygun potansiyel müşterileri sistematik veri matrisi ile bünyenize kazandırıyoruz.

  • Potansiyel Müşteri Sınıflandırması

  • Sistematik Müşteri Matrisinin Oluşturulması

  • MRV Metodu ile Müşterilerin Listelenmesi

  • Müşteri Listesinin Bünyenize Kazandırılması

analizdanis.jpg
danis2.jpg

05.

Geliştirmiş olduğumuz farklı yöntembilim ve stratejilerle uluslararası müşterilerinizle en etkin şekilde temas kurulmasını, ilişkilerin ilerlemesini ve tam potansiyeline ulaşmasını sağlıyoruz.

  • Müşteriler ile konuşma senaryolarının oluşturulması

  • Elektronik pazarlama içeriğinin hazırlanması

  • Belirlenen potansiyel müşterilere Cold Call gerçekleştirilmesi

  • Satın alma tekliflerinin alınması, takip edilmesi ve satışın kapatılması.

06.

Şirket içi yapacağımız eğitim ve geliştirmeler ile ihracat operasyonlarınız ve müşteri takip sistemlerinizi etkin ve verimli bir şekilde uygulamaya koyuyoruz.

  • Butik İhracat Operasyonunun Belirlenmesi

  • Departman İş Planlarının Oluşturulması

  • Dönemsel Rapor ve Takip Sistemlerinin Kurulması

  • Nitelikli Personel İstihdam Desteği

ss6.jpg
bottom of page